Ajuda
Condicions de contractació
El present acord regula les condicions generals de
compra dels diversos productes oferts en la present pàgina web per PLANA
FĀBREGA SEGURETAT, S.L. (d'ara endavant PLANA FĀBREGA) amb NIF núm. B60989233 i
domicili en c/ Caracas 10, 08030 de Barcelona (ESPANYA).
El CLIENT en el moment que completa el procés de
registre, i compra algun dels nostres productes, accepta i se sotmet
expressament a les clàusules especificades a continuació, així com a les
condicions d'accés i ús del nostre portal i la seva política de privacitat,
accessibles a través de l'enllaç “Política de Privacitat”.
El CLIENT reconeix disposar de capacitat legal
suficient per a obligar-se contractualment.
El contracte actual està permanentment accessible
en els textos legals de la nostra pàgina web.
1. Preus i impostos
En contraprestació pel producte adquirit, el
CLIENT accepta pagar expressament a PLANA FĀBREGA les quantitats especificades
en el moment de la compra en la relació de preus establertes en la web https://www.planafabrega.com/ per als productes triats.
Els productes que s'ofereixen en aquesta web estan
subjectes a l'Impost del Valor Afegit (IVA) que ESTÀ INCLÒS en els preus que es
detallen per a cada producte.
El lliurament dels articles s'entendrà localitzada
en el territori d'aplicació de l'IVA si l'adreça de lliurament està situada en
territori espanyol, excepte Canàries, Ceuta i Melilla. El tipus d'IVA aplicable
serà el legalment vigent a cada moment, en funció de l'article concret de què es
tracti. En les comandes amb destinació a Canàries, Ceuta, Melilla, els
lliuraments es trobaran exemptes d'IVA, sense perjudici de l'aplicació dels
impostos i aranzels corresponents de conformitat amb la normativa vigent en
cadascun d'aquests territoris.
Les despeses de transport NO estan inclosos en el
preu dels productes.
Una vegada finalitzada la selecció de productes i
de manera prèvia a la confirmació de la comanda i abans de conducta al pagament
d'aquest, en pantalla apareixerà el preu final de la compra que inclourà l'IVA
(Impost sobre el Valor Afegit), les despeses de gestió, embalatge i
d'enviament, si procedeixen, que es reflectiran en l'ordre de comanda en el
moment d'efectuar la compra i en la factura. L'import mínim de la cistella de
compra són 100€, el CLIENT no podrà realitzar comandes si la suma dels articles
no supera els 100 €.
No s'inclou tot allò que no aparegui especificat
en la descripció com inclòs.
2. Procedimient de
compra
A través d'aquesta pàgina web solament podran ser realitzades
comandes per persones físiques majors de 14 anys i societats.
En la pàgina web es detallen tots els nostres
productes de manera individualitzada. El procediment per a efectuar i gestionar
la compra es va indicant en la pàgina web i només han de seguir-se els següents
passos:
a. Triar el producte que desitgi adquirir.
b. En seleccionar un producte podrà ser afegit a
la Cistella de la Compra i podrà triar entre continuar comprant o tramitar la
comanda.
c. Per a tramitar la comanda, si és la primera
vegada que accedeix al nostre portal, cal emplenar un formulari de registre amb
les seves dades personals i crear un compte personal com a usuari. Completat
aquest pas rebrà, en el correu electrònic que hagi indicat, la confirmació que
el registre s'ha realitzat correctament. En cas que sigui un usuari ja
registrat, per a continuar amb el procés de compra bastarà que introdueixi el
nom d'usuari i contrasenya que va generar en la primera compra. El codi
d'usuari i la contrasenya són personals i corresponen a la persona que va
efectuar el procés de registre, qui és responsable exclusiu la seva custòdia. A
través del seu compte podrà gestionar la informació que disposem i modificar o
actualitzar les seves dades.
d. A continuació, es procedirà a la verificació de
la comanda on es detallen un a un els articles seleccionats i es calcula el
preu total. L'import mínim de la cistella de compra són 100€, si la suma dels
articles seleccionats no aconsegueix aquest import no es podrà continuar amb el
procés de compra.
e. Així mateix, serà necessari indicar les adreces
de facturació i lliurament de la compra realitzada. Serà possible indicar una
adreça única per a la facturació i el lliurament.
f. Una vegada tramitat el procés, serà necessari
marcar de manera prèvia una casella de verificació de lectura i acceptació els
termes i condicions de venda.
g. En la pàgina web se li facilitaran els
mecanismes perquè pugui efectuar-se el pagament en funció del sistema triat en
cada cas.
h. Una vegada introduïts les dades per al pagament,
haurà de confirmar la comanda prement el botó ”Comprar”.
i. Una vegada premut el botó "Comprar"
es procedirà a la gestió de la comanda.
El CLIENT es dóna per informat que les fotografies
dels productes publicats com a mostra en la pàgina web poden diferir, no
substancialment, del producte lliurat, ja que els colors o les formes poden
percebre's de manera diferent per cada consumidor en atenció a múltiples
variables, com ara els dispositius amb els quals es visualitzin els productes o
les condicions ambientals com la llum. No obstant això, aquestes o altres
variables no alteraran mai les característiques dels productes que seran les
que es descriuen en la pàgina web i, en qualsevol cas, el CLIENT pot optar per
desistir de la compra segons l'indicat en les presents condicions.
3. Disponibilitat i
lliurament
Els productes oferts per PLANA FĀBREGA es troben
disponibles per a la seva distribució només a Espanya (Península, Balears,
Canàries, Ceuta i Melilla).
Els productes oferts per PLANA FĀBREGA estaran
sempre subjectes a disponibilitat que s'indicarà específicament en la nostra
Web per a cada producte pel que, en cas de no trobar-se disponible algun
article ofert, s'informarà degudament de la falta de disponibilitat al client
per a la compra. En condicions normals, tots els productes que apareixen en la
nostra Web es troben disponibles per al seu lliurament en els terminis
indicats.
En els casos en els quals, una vegada realitzat la
comanda, el producte contractat pel CLIENT es trobi esgotat, se l'informarà
d'això degudament i se li oferirà un producte alternatiu de característiques
similars d'igual preu i qualitat al comprat. Si així i tot, el CLIENT no
estigués interessat a acceptar l'alternativa proposada, PLANA FĀBREGA procedirà
a la devolució de la suma ja abonada i l'informarà dels tràmits i terminis de
reemborsament.
Com a norma general, el termini màxim de
lliurament en domicili serà de 24 a 72 hores des del moment de la compra i a
partir del moment en què hàgim confirmat el seu pagament. Aquests terminis de
lliurament són aproximatius perquè atès el destí de la comanda o a les dates en
el qual aquest va ser realitzat els terminis podran variar, però sempre es
mantindrà informat al CLIENT de qualsevol retard o incidència en la comanda.
Els lliuraments es realitzaran els dies laborables
(dilluns a divendres). És recomanable que el CLIENT comuniqui les seves
preferències horàries per al lliurament en emplenar les dades de la comanda en
l'apartat destinat a Comentaris perquè en la mesura que sigui possible siguin
preses en consideració pels transportistes.
El lliurament del producte comprat a domicili
s'efectuarà pel transportista conjuntament amb un albarà de lliurament en
l'adreça indicada en l'ordre de comanda que el client haurà de signar com a
document de recepció. Així mateix, el CLIENT estarà degudament informat en el
cas que ocorri una incidència o el lliurament es retardi per qualsevol motiu.
Si no fos possible el lliurament en l'adreça
indicada per absència del destinatari, se l'informarà de com es procedirà per a
tramitar el lliurament i de les noves condicions d'aquesta. El transportista
deixarà un avís per a concertar un nou lliurament o es posarà directament en
contacte amb el CLIENT per a acordar, o bé una hora de lliurament, o bé la
retirada del paquet en la delegació corresponent, o indicant-li, en tot cas,
els passos a seguir. Vençut el termini, si el CLIENT no ha recollit la seva
comanda, aquest serà retornat al nostre magatzem i se li enviarà un correu
electrònic indicant com es realitzarà el lliurament finalment. En aquest últim
cas, les despeses d'enviament seran a càrrec del CLIENT.
En el cas que la impossibilitat del lliurament
sigui ocasionada per haver-se consignat una adreça errònia, el cost de la
reexpedició de la comanda serà a càrrec del CLIENT. PLANA FĀBREGA no es
responsabilitza dels retards en els lliuraments de les peces comprades per
causes atribuïbles al transportista.
A fi que en tot moment estigui informat de la
gestió de la seva compra, rebrà per correu electrònic un avís de la confirmació
de la seva comanda i del pagament.
Així mateix, el CLIENT pot consultar l'estat de la
seva comanda enviant un correu electrònic a l'adreça planafabrega@planafabrega.com.
4. Pagament i períodes
de pagament
S'accepten les següents formes de pagament:
• Targeta de Crèdit i Dèbit: La transacció
es realitza connectant directament amb l'entitat bancària LA CAIXA (CaixaBank,
S.A.) a través de la seva passarel·la de pagament.
• Transferència bancària: realitzant un
ingrés de l'import total de la compra en el compte corrent que se li indica.
• Domiciliació bancària: facilitant-nos el
seu número de compte corrent segons les instruccions de la web i acceptant la
domiciliació del rebut.
Una vegada realitzat el pagament, rebrà un correu
electrònic de confirmació d'aquest.
PLANA FĀBREGA no té coneixement de les dades
referents a la seva targeta de crèdit i només conservarà les dades bancàries
del CLIENT a l'efecte de realitzar la domiciliació bancària del pagament. Tots
els nostres sistemes de pagament són totalment segurs.
Els pagaments són previs al lliurament del
producte o prestació del servei, per la qual cosa PLANA FĀBREGA no proporcionarà
el producte sol·licitat fins al moment en què hagi rebut el pagament d'aquest.
PLANA FĀBREGA es reserva el dret a cancel·lar temporal o definitivament els
serveis prestats, davant qualsevol incidència en matèria de cobrament
d'aquests.
5. Factures
Rebrà la seva factura juntament amb el producte en
el moment del lliurament. En cas de voler obtenir una factura a nom de la seva
empresa ha de posar-se en contacte amb atenció al client (planafabrega@planafabrega.com) per a poder facilitar les dades fiscals necessàries.
El CLIENT és responsable de la confirmació de la
recepció de les notificacions i de posar en el nostre coneixement qualsevol
modificació sobre les seves dades, quedant PLANA FĀBREGA exonerada de qualsevol
responsabilitat derivada per aquesta circumstància.
6. Garantia
Tots els nostres productes queden sotmesos a
controls de qualitat i estan garantits contra defectes de producció per un termini
de 3 anys des de la data de lliurament del producte. La garantia cobreix
qualsevol vici de fabricació, de disseny o de material, encara que serà
necessari que es posi de manifest la falta de conformitat en un termini de dos
mesos des que va tenir coneixement d'ella. La garantia cobreix únicament els
productes defectuosos. No cobreix cops, ús inadequat, o altres que no siguin
atribuïbles a un defecte del proveïdor o a una tara en el producte. Durant el
període de garantia el CLIENT podrà retornar el producte i procedirem a la seva
reparació, substitució, rebaixa del preu o resolució del contracte segons
correspongui, gestions que seran gratuïtes per al CLIENT. Les despeses de
transport que es generin per les devolucions sota garantia NO seran per compte
del CLIENT.
El document de garantia és la factura de compra.
7. Devolucions
Les següents condicions de devolució dels nostres
productes no s'apliquen en el cas d'exercici del dret de desistiment.
Només s'admetran devolucions o canvis dels
productes en cas de defecte de fàbrica, danys en el transport o errors de
lliurament. En qualsevol cas, no hauran d'haver transcorregut més de 14 dies
des de la recepció del producte i s'hauran d'incloure l'embalatge i accessoris.
En cas de no poder incloure tots els accessoris o
embalatge original, el CLIENT serà responsable de la disminució de valor dels
béns resultant d'una manipulació diferent a la necessària per a establir la
naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.
Es comprovarà prèviament a l'acceptació de què es
tracta d'un defecte o anomalia de fabricació o d'embalatge i no un ús,
manipulació o magatzematge inadequats o negligents. S'acompanyaran sempre del
corresponent albarà de lliurament o de la factura.
Tant en el cas de devolució per defecte de
fabricació o embalatge com en el cas d'error en la comanda s'oferirà a CLIENT,
si és possible, la reparació de la peça o la seva substitució per una altra
sense cost addicional i sense dret, per part del CLIENT, a cap mena de
compensació. Les despeses que generi l'enviament de la comanda reparada o
correcta seran a càrrec de PLANA FĀBREGA.
En tot cas, la devolució quedarà sempre subjecta a
previ examen per part de PLANA FĀBREGA de l'estat del producte objecte de
devolució i a la verificació que s'han complert els requisits exigibles en les
presents condicions de venda. Una vegada rebuda la devolució i en cas que
procedeixi, reemborsarem l'import cobrat en un termini màxim de 30 dies i en
els mateixos termes que es van usar per a realitzar el pagament.
PLANA FĀBREGA es reserva el dret de rebutjar
devolucions comunicades o enviades fora del termini fixat o de productes que no
es trobin en les mateixes condicions en les quals van ser rebuts.
Les devolucions es gestionaran a través de
l'enviament d'un correu electrònic a planafabregas@planafabrega.com realitzant una descripció dels motius i de les causes al·legades per a la
devolució. Així mateix, serà necessari assenyalar el nom i cognoms i el número
de referència de la comanda. Una vegada rebuda la petició, la tramitarem
oportunament.
8. Dret de desistiment
Té vostè dret a desistir del contracte actual en
un termini de 14 dies naturals sense necessitat de justificació, sempre que
vostè actuï com a consumidor i usuari i la compra no s'hagi realitzat com a
“Empresari” (tindrà consideració d'empresari tota persona física o jurídica, ja
sigui privada o pública, que actuï directament o a través d'una altra persona
en el seu nom o seguint les seves instruccions, amb un propòsit relacionat amb
la seva activitat comercial, empresarial, ofici o professió).
El termini de desistiment expirarà als 14 dies
naturals del dia que vostè o un tercer per vostè indicat, diferent del
transportista, va adquirir la possessió material dels béns.
Per a exercir el dret de desistiment, deurà vostè
notificar-nos a PLANA FĀBREGA SEGURETAT, S.L. c/ Caracas 10, 08030 de
Barcelona, correu electrònic: planafabrega@planafabrega.com, la seva decisió de desistir del contracte a través d'una declaració
inequívoca (per exemple, una carta enviada per correu postal, fax o correu
electrònic). Podrà utilitzar el model de formulari de desistiment que figura a
continuació, encara que el seu ús no és obligatori.
Model de formulari de desistiment
A l'atenció de
PLANA FĀBREGA
SEGURETAT, S.L.
c/ Caracas 10
08030 Barcelona,
España
Per la present li
comunico que desisteixo del meu contracte de venda del següent bé:
Rebut/Demanat el:
Nom del consumidor:
Signatura del
consumidor
Data
Per a complir el termini de desistiment, n'hi ha
prou que la comunicació relativa a l'exercici per la seva part d'aquest dret
sigui enviada abans que venci el termini corresponent.
Conseqüències del desistiment:
En cas de desistiment per part seva, li retornarem
tots els pagaments rebuts de vostè, inclosos les despeses de lliurament (amb
l'excepció de les despeses addicionals resultants de l'elecció per la seva part
d'una modalitat de lliurament diferent a la modalitat menys costosa de
lliurament ordinari que oferim) sense cap demora indeguda i, en tot cas, a tot
tardar 14 dies naturals a partir de la data en la qual se'ns informi de la seva
decisió de desistir del contracte actual.
El CLIENT suportarà els costos directes de
devolució dels béns, per la qual cosa es deduirà del reemborsament el cost de
recollida, excepte en el cas en què el motiu sigui de qualitat defectuosa o
error en l'enviament per part nostra.
Procedirem a efectuar aquest reemborsament
utilitzant el mateix mitjà de pagament emprat per vostè per a la transacció
inicial, tret que hi hagi vostè disposat expressament el contrari; en tot cas,
no incorrerà en cap despesa a conseqüència del reemborsament.
Podrem retenir el reemborsament fins a haver rebut
els béns, o fins que vostè hagi presentat una prova de la devolució d'aquests,
segons quina condició es compleixi primer.
Una vegada notificada la sol·licitud de
desistiment, haurà de retornar-nos o lliurar-nos directament els béns sense cap
demora indeguda i, en qualsevol cas, a tot tardar en el termini de 14 dies
naturals a partir de la data en què ens comuniqui la seva decisió de
desistiment del contracte. Es considerarà complert el termini si efectua la
devolució dels béns abans que hagi conclòs aquest termini.
Els béns objecte de devolució han d'estar en
perfecte estat, no haver estat danyats, presentar deformacions, ni presentar
signes de desgast, ratlladures o taques. Vostè serà responsable de la
disminució de valor dels béns resultant d'una manipulació diferent a la
necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament
dels béns.
9. Perfecció del
contracte i modificacions dels serveis
El contracte actual es perfeccionarà amb el
pagament del producte.
PLANA FĀBREGA es reserva el dret a modificar de
qualsevol forma les característiques i condicions dels seus serveis, sempre amb
l'objectiu de millorar-los i que suposi un benefici per al CLIENT.
10. Obligacions de les
parts
PLANA FĀBREGA es compromet a proporcionar al
CLIENT els productes i serveis que hagin estat contractats aplicant la màxima
diligència en la prestació del servei, així com a cuidar del manteniment de les
instal·lacions necessàries per al funcionament de la xarxa, disposant per a
això d'un equip tècnic i informàtic adequat, i a gestionar les operacions de
logística, enviament i lliurament de la compra realitzada a través del transportista.
El CLIENT es compromet a utilitzar els serveis que
es posen a la seva disposició de bona fe, sense vulnerar les lleis vigents en
qualsevol matèria o infringir drets de terceres persones, així com al pagament
del producte seleccionat en el temps i forma fixat en les presents condicions
de venda i a la seva recepció en el lloc indicat per al lliurament.
PLANA FĀBREGA no garanteix que la disponibilitat
del servei objecte d'aquest contracte sigui contínua i ininterrompuda, per
circumstàncies originades per problemes en la xarxa d'Internet, avaries en els
dispositius informàtics i altres circumstàncies imprevisibles. De manera que el
CLIENT accepta suportar dins d'uns límits raonables aquestes circumstàncies,
per la qual cosa renuncia expressament a reclamar a PLANA FĀBREGA qualsevol
responsabilitat contractual o extracontractual per les possibles fallades,
errors i ús del servei contractat.
11. Comunicacions
Totes les notificacions entre les parts es
realitzaran preferentment a través de correu electrònic. El CLIENT és
responsable de la confirmació de la recepció de les notificacions i de posar en
coneixement de PLANA FĀBREGA qualsevol modificació sobre les seves dades,
quedant aquesta exonerada de qualsevol responsabilitat derivada per aquesta circumstància.
En cas de modificació el CLIENT haurà de posar-lo en coneixement de PLANA
FĀBREGA en l'e-mail o telèfons indicats en la nostra pàgina web.
En compliment de l'article 21 de la Llei 34/2002
de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç electrònic, l'informem que
els nostres enviaments comercials i informacions relatives a la nostra web i
App i als serveis en ella oferts, es realitzaran per mitjà de correu electrònic
a l'adreça d'e-mail que ens faciliti, sempre amb caràcter revocable. En tot
cas, té l'opció de rebutjar les nostres comunicacions comercials en el
mecanisme de sol·licitud de baixa comercial que figura en cadascuna de les
nostres comunicacions.
12. Compromís, acceptació i validesa del contracte
El CLIENT reconeix haver llegit i acceptat les
condicions legals d'ús i la política de privacitat de la pàgina web.
El CLIENT reconeix que ha entès tota la informació
respecte als productes i serveis, incloent, en el seu cas, el de lliurament,
oferts en la nostra pàgina web, així com totes les condicions i estipulacions
recollides en el contracte actual electrònic, per la qual cosa afirma que són
suficients per a l'exclusió de l'error en el consentiment del contracte actual,
i per tant, les accepta integra i expressament.
El CLIENT és plenament conscient que l'acceptació
i execució del contracte actual tindrà lloc per mitjà del subministrament de
les seves dades i la pulsació del botó “Comprar” indicat en la nostra pàgina
web i que es perfeccionarà amb el pagament del servei.
13. Normativa
aplicable
El contracte actual té
caràcter mercantil, i es regirà i interpretarà d'acord amb les lleis
espanyoles.
En el cas que es
produeixi qualsevol tipus de discrepància o diferència entre les parts en
relació amb la interpretació, contingut o execució del Contracte que no sigui
solucionada de mutu acord, les Parts se sotmetran als jutjats o tribunals que
resultessin competents en cada cas sempre que el CLIENT sigui consumidor (els
tribunals del domicili del consumidor).
En els casos en què en
què es prevegi que les parts puguin sotmetre's a un fur, aquestes se sotmetran
als Jutjats i Tribunals de Barcelona (Espanya), amb renúncia expressa de
qualsevol altre que els pogués correspondre.
Així mateix, posem a la disposició dels nostres
clients el següent enllaç d'accés a la plataforma de resolució de litigis en
línia oficial de la Comissió Europea:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ES
14. Dades personals
Veure Política de Privacitat.
Atenció: Les presents Condicions Generals de
Compra han estat actualitzades amb data 9/12/2021. En qualsevol moment podem
procedir a la seva modificació, així com variar la relació dels preus i
productes oferts. Si us plau, comprovi la data d'emissió en cada ocasió en què
es connecti a la nostra pàgina Web i així tindrà la certesa que no s'ha produït
cap modificació que l'afecti.
Segons la seva finalitat:
Cookies tècniques |
Les cookies tècniques són
aquelles faciliten la navegació de l'usuari i la utilització de les diferents
opcions o serveis que ofereix la web com identificar la sessió, permetre
l'accés a determinades àrees, facilitar comandes, compres, emplenament de
formularis, inscripcions, seguretat, facilitar funcionalitats (vídeos, xarxes
socials…). |
Cookies de personalització |
Les cookies de personalització permeten a l'usuari accedir als serveis
segons les seves preferències (idioma, navegador, configuració…). Las cookies de personalització permeten a l’usuari. |
Cookies analítiques |
Les cookies d'anàlisis són les utilitzades
per a dur a terme l'anàlisi anònima del comportament dels usuaris de la web i
que permeten mesurar l'activitat de l'usuari i elaborar perfils de navegació
amb la fi objectiva de millorar els llocs web. |
Cookies publicitàries |
Les cookies publicitàries permeten la gestió dels espais publicitaris de
la web. A més, aquestes cookies poden ser de publicitat personalitzada i
permetre així la gestió dels espais publicitaris de la web sobre la base del
comportament i hàbits de navegació d'usuari, d'on s'obté el seu perfil i
permeten personalitzar la publicitat que es mostra en el navegador de
l'usuari o altres perfils i xarxes socials de l'usuari. |
Segons el seu termini:
Cookies de sessió |
Les cookies de sessió són
aquelles que duren el temps que l'usuari està navegant per la pàgina Web i
s'esborren en tancar el navegador. |
Cookies persistents |
Aquestes cookies queden emmagatzemades en el terminal de l'usuari fins
que són eliminades manualment o hagi conclòs el període de durada establert
per a aquesta cookie. |
Segons la seva titularitat:
Cookies pròpies |
Aquelles que s'envien a l'equip
terminal de l'usuari des d'un equip o domini gestionat pel propi editor i des
del qual es presta el servei sol·licitat per l'usuari. |
Cookies de tercers |
Aquelles que s'envien a l'equip terminal de l'usuari des d'un equip o
domini que no és gestionat per l'editor, sinó per una altra entitat que
tracta les dades obtingudes través de les cookies. |
La següent taula recull la
classificació i descripció de les cookies utilitzades en la present pàgina web
perquè puguis identificar-les en el teu navegador:
Nom |
Titular |
Dades
recaptades |
Finalitat |
Duració |
cfid |
Cookie
pròpia (.planafabrega.com) |
Sessions
dels visitants. |
Tècnica. |
Persistent, fins que l'usuari l'elimini. |
_ga, _gid,
_gat & _gat_UA-[ID] |
Cookie
pròpia (.planafabrega.com) |
Sessions
dels visitants. |
Analítica. |
_ga: 2 anys. _gid; 1 dia. _gat: 1 minut. __gat_UA-[ID]:
1 minut.
Para
a més informació:
|
__uzmcj2, __uzmbj2, __uzmaj2,
__ssuzjsr2, _ssds & _uzmdj2 |
Cookie
pròpia (.planafabrega.com) |
Enllaços
i conversions. |
Analítica. |
6
mesos. |
_glc_au |
Cookie
pròpia (.planafabrega.com) |
Sessions
dels visitants. |
Analítica. |
3
mesos. |
_fbp |
Cookie
pròpia (.planafabrega.com) |
Visites a webs per a remarketing. |
Publicitària. |
90 dies. |
SOK7 |
Cookie pròpia (www.planafabrega.com) |
Sessions
dels visitants. |
Tècnica. |
Persistent, fins que l'usuari l'elimini. |
showCookiesPolicyWarning |
Cookie pròpia (www.planafabrega.com) |
Gestió
de la finestra emergent de cookies. |
Tècnica. |
3
dies. |
LANGUAGEID |
Cookie pròpia (www.planafabrega.com) |
Gestió
de l’idioma de la página web. |
Tècnica. |
Persistent, fins que l'usuari l'elimini. |
CFTOKEN |
Cookie pròpia (www.planafabrega.com) |
Sessions
dels visitants. |
Tècnica. |
Persistent, fins que l'usuari l'elimini. |
CFID |
Cookie pròpia (www.planafabrega.com) |
Sessions
dels visitants. |
Tècnica. |
Persistent, fins que l'usuari l'elimini. |
cftoken |
Cookie pròpia (www.planafabrega.com) |
Sessions
dels visitants. |
Tècnica. |
Persistent, fins que l'usuari l'elimini. |
_uzmd, _uzma, _uzmb & _uzmc |
Cookie pròpia (www.planafabrega.com) |
Enllaços
i conversions. |
Analítica. |
6
mesos. |
__atuvc & _atuvs |
Cookie pròpia (www.planafabrega.com) |
Permet compartir continguts amb xarxes socials. Recopila informació sobre
l'ús i s'utilitza per a informar sobre les estadístiques d'ús agregades. |
Analítica. |
__atuvc:1 any i 1 mes. _atuvs: 30 minuts. |
YSC |
Cookie de tercers (.youtube.com) |
Preferències
de l'usuari i comprovació de sol·licituds per a evitar SPAM. |
Tècnica. |
En
finalitzar la sessió amb el navegador.
Para
a més informació: |
VISITOR_INFO1.LIVE |
Cookie de tercers (.youtube.com) |
Sessions
dels visitants. |
Analítica. |
Aproximadament
240 dies.
Para
a més informació: |
loc & uvc |
Cookie de tercers (.addthis.com) |
Permet compartir contingut web amb xarxes socials i
rastregen quins de les opcions de xarxes socials s'utilitza. |
Analítica. |
1
any i 1 mes.
Para
a més informació: |
IDE |
Cookie de tercers (doubleclick.net) |
Preferències,
enllaços, conversions i interaccions amb anuncis publicitaris. |
Publicitària. |
1
any. |
Chrome |
Configuració
à Mostrar opcions avançades à Privacitat à Configuració de contingut.
|
|
Firefox |
Einesà Opcions à
Privacitat à Historial à
Configuració Personalitzada.
|
|
Internet Explorer |
Eines
à Opcions d’Internet à Privacitat à Configuració.
|
|
Opera |
Eines à Preferències à
Editar preferències à
Cookies.
|
|
Safari |
Preferències
à Seguretat.
|
|
Edge |
Configuració à Veure configuració avançada à Privacitat i serveis à Cookies.
|
https://privacy.microsoft.com/es-es/windows-10-microsoft-edge-and-privacy |
Política legal
Responsabilitat social corporativa
Plana Fàbrega ha adquirit
un compromís de RSC en els següents àmbits:
• Conducta ètica en el
seu tracte amb els clients i proveïdors
• Desenvolupament de
carrera professional a llarg termini dels treballadors.
• Formació contínua del
personal.
• Compromís amb la
comunitat, mitjançant els convenis de pràctiques d'estudiants de formació
professional, formació universitària i formació per a aturats.
• Compromís en la
comercialització de productes i serveis relacionats amb l'eficiència
energètica.
• Suport i patrocini a diferents activitats esportives.
Canal ètic
Aquest canal està dedicat exclusivament per dirigir
denúncies per incompliments legals de l'organització o les seves persones
integrants, en els termes i les condicions de la Llei 2/2023, de 20 de febrer,
reguladora de la protecció de les persones que informin sobre infraccions
normatives i de lluita contra la corrupció.
Si teniu qualsevol dubte sobre altres qüestions podeu
contactar-nos a través d'altres canals disponibles a la pàgina web.
Què es consideren incompliments normatius?
Sense ànim excloent ni limitatiu, es consideren: - Fraus i
estafes - Blanqueig de capitals - Evasió o el·lusió d'impostos - Delictes
contra la propietat intel·lectual o industrial - Competència deslleial -
Delictes contra el mercat o les persones consumidores - Corrupció interna -
Irregularitats amb la Seguretat Social o l'Agència Tributària - Incompliment de
la normativa sobre protecció de dades - Revelació de secrets empresarials -
Malversació - Delictes contra el medi ambient i la salut pública - Vulneració
de drets de les persones treballadores
Algunes de les situacions que es podrien denunciar per
aquesta via són:
• possibles conductes i comportaments considerats il·legals
amb l'exercici del treball,
• presumpta gestió lucrativa de recursos de l'empresa,
• situacions de discriminació o abús sexual,
• pràctiques de corrupció, robatoris, fraus, etc.
Qui pot presentar una comunicació?
Qualsevol persona de l'empresa i aquelles persones externes
que estiguin o hagin estat vinculades o relacionades amb ella en un context
laboral o professional.
Com puc fer una comunicació?
Es pot cursar de forma verbal, escrita o presencial seguint
els passos indicats al formulari del Canal confidencial de denúncies. Així
mateix, la comunicació pot ser anònima.
Com es tramitarà la comunicació?
Es tramitarà garantint la confidencialitat i prohibició de
represàlies a la persona informant. Garantia de confidencialitat de la persona
informant El sistema intern d’informació reuneix les garanties de
confidencialitat, no represàlies, respecte a la independència, la protecció de
dades, secret de les comunicacions i les pràctiques correctes de seguiment,
investigació i protecció de la persona informant. Us certifiquem que tots els
mitjans posats a la vostra disposició per interposar la denúncia, passen un filtre
previ per part de Lant Advocats per garantir la confidencialitat de la denúncia
i que aquesta es remet a un interlocutor vàlid de l'entitat denunciada.