Serveis Auxiliars

Serveis de neteja
Som especialistes en la neteja de Comunitats de propietaris, empreses, oficines i petit comerç. 

Oferim serveis de neteja eficaços, seriosos i de confiança. Estudiarem el seu cas i li oferirem una solució personalitzada i d’acord a les seves necessitats.

Els nostres professionals gaudeixen d’una constant formació perquè el resultat del servei sigui l’òptim.

La imatge que dóna la comunitat en la que vostè viu o la de la seva empresa és la seva millor carta de presentació. Nosaltres ens encarregarem del seu manteniment, de la neteja d’escales, portals, ascensors, replans, passamans, baranes, portes, parets i enrajolat.

* Consulteu disponibilitat segons zona geogràfica





Serveis auxiliars
Personal auxiliar per a empreses i comunitats:

Conserges i Recepcionistes

Tant per a la seva comunitat com empresa. Disposarà dels avantatges del porter tradicional, un tracte amable i proper, degudament uniformat i tot amb la màxima educació i discreció.

El nostre objectiu és oferir personal altament qualificat per a ocupar les funcions de conserge, amb una premissa primordial, ajudar als veïns i fer-los la vida més fàcil i agradable.

A les finques ens encarreguem de:

• Controlar els voltants de la finca l’entrada, escales, portes, accessos interiors....
• Fer respectar les normes internes de la comunitat
• Recollir els pressupostos que arriben a la comunitat
• Supervisar els treballs i serveis subcontractats
• Atendre al públic a l'interior de la finca

Oferim  substitucions en períodes vocacionals del seu conserge habitual.

* Consulteu disponibilitat segons zona geogràfica


Telefonistes

Disposi del servei eficaç de Telefonistes per a la seva empresa. 

• Personal professional amb experiència
• Coneixement d’idiomes 

* Consulteu disponibilitat segons zona geogràfica


Controladors de pàrquings

Entre les seves funcions destaquen:
• Registres de visites i vehicles
• Rondes de verificació
• Control de les instal·lacions

* Consulteu disponibilitat segons zona geogràfica



* Consulteu disponibilitat segons zona geogràfica

Custòdia documental i destrucció d'arxius
Disposem de 1.000 m2, en unes modernes instal·lacions amb les màximes condicions de seguretat, a la seva disposició per custodiar els seus arxius amb totes les garanties.

• Custòdia d’arxius
• Gestió documental 
• Destrucció d’arxius amb certificació legal

Principals avantatges del servei

Podrà optimitzar l’espai de les seves oficines, cada m2 de les seves instal·lacions té un elevat cost d’oportunitat, amb aquest servei podrà dedicar aquests recursos a altres usos més productius:

• Estalviï espai
• Estalviï temps de gestió i classificació

A Plana Fàbrega ens encarreguem d’inventariar, arxivar i transportar fins a les nostres instal·lacions la seva documentació, per tal d’oferir-li un sistema integral porta a porta.

Les instal·lacions on custodiem la seva documentació tenen un alt nivell de seguretat:
     - Contra incendis
     - Antirobatori. 

No podia ser d’una altra manera sent nosaltres una empresa de seguretat certificada.





Procediment operatiu: 

• Recollirem la seva documentació allí on ens indiqui
• La traslladarem a les nostres instal·lacions
• Classificarem i codifiquem en caixes d’acord amb les seves indicacions
• Activarem el procediment de supervisió
• Podrà accedir a la seva documentació, sempre que ho precisi, d’una forma còmoda i senzilla. Si vol consultar alguna part de la seva documentació, li escanejarem les fulles concretes i li enviarem per e-mail
• Si més endavant decideix que vol destruir la seva documentació, es farà a través d’una empresa homologada entregant-li el certificat de destrucció i una mostra del seu estat final.





Formulari de pressupost
Sol·licitud de pressupost de serveis generals
* Camps obligatoris